(3) نفر 37
تفاوت خمیر بی رنگ  کد 200 و سفید کد 215  آرتینا

تفاوت خمیر بی رنگ کد 200 و سفید کد 215 آرتینا


خمیر بی رنگ چه تفاوتی با خمیر سفید دارد؟ چطور رنگ های خمیر آرتینا را روشن تر کنیم؟ آیا می توانیم خمیر آرتینا را رنگ اکرلیک، روغن و .. ترکیب کنیم؟ در این مقاله به پاسخ به اینگونه سوالات شما و تفاوت دو خمیر بی رنگ کد 200 و سفید کد 215 آرتینا می پردازیم.



   ۱۳۹۹ یکشنبه ۵ مرداد
در خمیر سفید آرتینا کد 215 از رنگ دانه سفید استفاده شده است که از این خمیر می توان هم برای قطعات سفید رنگ استفاده کرد و هم برای روشن نمودن  رنگ ها آن را با سایر رنگ های دیگر خمیر آرتینا ترکیب کرد. خمیر سفید آرتینا را نباید با هیچگونه رنگ روغن، اکرلیک و .. ترکیب کنید و فقط با رنگ های دیگر خمیر آرتینا می توانید ترکیب اش کنید.
درخمیر بی رنگ کد 200 هیچ رنگ دانه ای استفاده نشده. از این خمیر نیز می توان برای روشن نمودن سایر رنگ ها استفاده نمود و آن را با رنگ های دیگر خمیر آرتینا ترکیب کرد  ولی اگر می خواهید رنگ جدیدی که در رنگ بندی های خمیر آرتینا وجود ندارد را خودتان بسازید می توانید با زدن رنگ روغن ،اکریلیک و رنگ های پودری رنگ جدید بسازید. (توجه کنید که برای ساختن رنگ های مورد نظرتان از ترکیب کردن رنگ های خمیر آرتینا نیز می توانید استفاده کنید زیرا خمیر آرتینا قابلیت ترکیب شدن با یکدیگر را دارند.)
رنگ های روشن شده با خمیر سفید کد 215 بسیار روشن تر از رنگ های روشن شده با خمیر خام کد 200 می باشند و انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد .
بهتر آنست که برای روشن کردن رنگ های خمیر از ترکیبی از رنگ سفید کد 215 وبی رنگ کد 200 استفاده نمائید .
در تصویر زیر تفاوت دو خمیر آرتینا کد 215 و کد 200 را پس از خشک شدن مشاهده می کنید:

تفاوت خمیر آرتینا کد 200 و 215 پس از خشک شدن

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر